Tisdag 18/12 2007

6 dagar kvar till julafton. Igår var jag och fixade de sista julklapparna. En dyr runda i leksaksaffären.
Nuhar den verkliga julruschen börjat komma igång. Det är så där lagom stimmigt i butikerna. Jag förstår inte varför inte fler handlar på nätet. Kunna sitta i lugn och ro en kväll och fixa alltihop. Är det någon som har panik så skickar vi varor till och med torsdag klockan 16,00.
www.breeze.se

Igår packade vi för glatta livet men vi fick i väg alla paket. Direkt efter jul börjar sommargrejerna trilla in.

I januari börjar vi köpa in för vintern 08-09. I Februari har vi mässa i Köpenhamn.
Jag ser verkligen fram emot sommar 08. Alla kollektiner jag har sett är sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0