Slö dag.

Idag ha rman ju inte gjort många knop. Hade en väldigt trevlig men ganska lugn nyårsafton igår. Men det känns att det rann ner lite champange och att klockan blev rätt mycket.
Har tittat på tv nästan hela dagen och är helt förundrad över hur mycket gamla skräpfilmer de kan leta fram. Första polisskolan ???????? 2008. Nja. Känns väl inte helt ok. Tillbaka till framtiden. Skärp er.
Det får väl bli en ärligt hyrd och betald film ikväll då :-). 
Vet att jag borde suttit med bokföringen hela dagen men det känns väl ok att bryta det löftet redan idag. Löftet att jag skulle bli duktigare på att ligga före i bokföringen. Känner jag mig själv rätt kommer det aldrig att hända. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0