That's my life.

Telefonen ringer - telefonen ringer igen - ämen va fan - ringer igen - går upp -  9,30 - woops - ger huliganerna frukost - solar 3 minuter - Mamma!!! - Viktor ska komma - Mamma!! - vi ska bada - Mamma!!! - kasta ner handduken - solar 1 minut - Mamma!!! - vi vill köra skoter - Fixar - lägger ut bryggan - klipper gräset - Mamma!!!! - Fika - fixar - kör till butiken - acn  har pajat - skit med - kan inte fixa - släppar upp den upp blåsbara studsmattan ur källaren - drar upp den uppblåsbara rutschkanan - skit varmt - småsur - kör hem - blåser upp studsmattan - lagar rutschkanan - Mamma!!! - jag vill åka wakeboard - mamma!!!! - jag vill bada - ååååååååå - mamma vill sola - skickar ut två av dem på skotern och den andra med farmor och farfar - nu är det min stund - telefonen ringer - vi behöver låna en trailer - fixar - springer ner kastar mig på studsmattan - 2 minuter - Hej vi ska lämna en skoter för lagning - kommer - nu då - jaaaaaaaa - äntligen jag fick min timme i solen - sjukt skönt - Mammmmmmmmmaaaaaa!!!!! - hungriga - ok då kör vi igen - That's my life - MEN JAG TRIVS:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0