Fredag igen.

Veckorna går ju helt galet fort.
 Igår la jag nästan hela dagen på att städa källaren. Sjukt tråkigt men skönt när det är gjort. Inte för att jag är färdig (lär jag väl aldrig bli) men  jag har i alla fall börjat. Nu kan man nästan ta sig fram till skrivbordet utan att riskera livet.
JA då var det fredag igen. Jag undrar var veckorna tar vägen. Jag har ju fortfarande inte gjort de grejerna jag skulle ha gjort i måndags. Mmmm kan man önska sig en vecka i lugn och ro utan dator och telefon. :-) 
Bara skojar jag är alldeles för nyfiken för att klara mig utan min kära dator och mobil.
Hoppas att resten av Sverige  har lika ljuvligt väder som vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0