Min dag.

Idag tänkte jag att ni skulle få följa mig under hela dagen. Bara jag hinner.
Så så här börjar min dag.

6,30 Klockan ringer.

6,30-6,45 Försöker få upp barnen. Hot och mutor används.

6,45-7,15 Vi äter frukost. Går igenom läxan.

7,15 - 7,30 Jagar barnen för att få på dem kläderna och få iväg dem till bussen. Försöker samtidigt göra mig själv iordning. När min äldsta son är på väg ut genom dörren kommer jag på att han har gympa idag. Självklart ligger inte skorna där de ska vara men av någonanledning står de på hans skrivbord.

7,30 Puh Vi klarade det idag med.

7,30-7,45 Kör till butiken. Springer inom Willys och handlar mina obligatoriska Redbull. Eftersom jag inte dricker kaffe så har jag blivit lätt beroende av dem.

7,45-9,00 Går igenom mejlen. Bloggar. Kollar nattens ordrar. Skickar räkningar. Öpnnar post och lite annat tråkigt kontorsarbete.

9,00 Nu är klockan 9,00 och jag skla gå upp och städa butiken. Dammsuga och torka golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0