Fantastiskt.

Ibland vissa dagar så kan man inte låta bli att njuta av en småstad som Ronneby. Cyklade till jobbet idag ( Ja jag vet att det inte är någon som känner mig som tror på det). Solen strålade och fåglarna kvittrade. Ibland önskar jag att jag bodde i en större stad där man var mer anonym men sen kommer dagar som idag när alla man träffar är glada och positiva. Att det sen tar nästan 40 minuter att cykla in till butiken för att man stannar och pratar med folk fem gånger på vägen in det är ju sånt man får ta. Önskar dock att vår kära lilla stad alltid var på det här humöret. Så alla i Ronneby (alla andra med förstås) ha en fantastisk helg och njut av solen vi vet ju inte hur länge det varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0