Praktikant

Idag har vi skyltat om lite dockor så att de blivit lite mer sommriga, och det passar ju bra till det fina vädret vi haft dem senaste dagarna. Vi har även hunnit uppdatera webshoppen och varorna där.

Igår och i Tisdags så deltog vi i vårstädningen som var på torget och som arrangerades av cityföreningen. Det var verkligen roligt och samtidigt givande för oss och övriga butiker här i staden.

Under veckorna jag har varit här så har Emelie och Anna lärt mig hur det går till då man driver en klädbutik och webshop. Jag har dessutom fått ta egna intiativ till att skylta om och lite annat smått och gott.

Vi får se vad nästa vecka har att erbjuda, tills dess får jag önska en trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0