Alla hjärtans dag....

En del säger nämen åååå nu ska man köpa presenter igen eller att alla hjärtans är skapat bara för butikerna ska sälja mer. Må så vara säger jag men kan vi få för många tillfällen att säga JAG ÄLSKAR DIG till våra nära och kära.
I morse vaknade jag med två söner som tittade på mig med stora blå ögon och sömnigt utbrister: Idag älskar vi dig lite extra mamma. Vad mer kan man behöva. Vissa ögonblick skulle jag vilja stänga in i en liten ask för att kunna plocka fram mindre roliga dagar. Så alla ni där ute glöm inte att le en extra gång idag. Ett citat som jag gillar säger: Le och hela världen ler mot dig.  Varför inte prova det enda det kostar dig är ett leende.    image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0