God Morgon..

Tjoho nu är det dags att börja jobba. Jag tillhör väl då en av de få som älskar att jobba tidigt på morgonen. Alla telefoner är tysta och familjen och alla andra sover. Har varit här i butiken ett tag nu så nu var det väl dags för lite frukost. Redbull och en Nutrilett bar. Ja ja  jag vet det är ingen bra frukost men nu var det det ända jag hann med. Eftersom alla våra modeller ska samlas här måste jag röja lite i vår källare så att vi får plats. Två timmar och fyrtiofem minuter kvar till öppning. Dags att sätta fart. Glöm nu inte modevisningen klockan 14. Ni som är i Ronneby.
Flera av våra modeller i modevisningen kommer från vår modelltävling.
De är jättesöta och duktiga ska bli kul att se dem in action.
Jag vill ju gärna att breezemodeller ska vara mer än söta. Gärna lite attityd.
Och självklart göra allt med ett leende.
Vi hörs senare!!!



PS. Bodil!!. Kom gärna in och styr lite idag. DS.

Kommentarer
Postat av: sara engdahl

har ni redan valt ut alla modellerna från tävlingen ?

2008-06-28 @ 13:19:00
URL: http://engdahl.devote.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Jag är nu med och deltar i er modell-tävling : ) Håller tummarna för att det skall gå bra! För övrigt så har jag handlar av er förut, bl.a. Hundväska, halsband och koppel från Friis & co och är kanon nöjd : )

2008-06-28 @ 17:32:56
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0