Städning...

Dags att gå upp och städa. Idag händer det kanske. Vadå??? Den som lever kanske får veta. Jag är i alla fall sjukt nervös. Både vill och inte vill. Känner mig något kluven. Men men det blir nog bra till slut. Så frågan är om man ska korka upp champangen imorgon eller inte. Eller om det nu bli det svaret jag vill ha. Vilket svar det nu är jag vill ha. Tror inte att jag vet själv. Okey vi låter ödet avgöra. Är ni med. Inte. Bra för det är inte jag heller. Och alla ni där ute som läser mina för närvarande något flummiga inlägg så skulle jag behöva er support idag. För idag är bara en ända lång väntan. Så har ni inget för er så skicka gärna en kommentar eller ni som har mitt nummer slå en singnal så tiden går fort.
Ha en fantastisk dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns hos dig

2008-06-18 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0