Går det framåt??????

Ja det kan man undra jag låter väl bilderna tala för sig själva.

image255

Ja vad tror ni. Kan jag öppna om 5 dagar. Nja vi får väl se.

image256

På de här bilderna är det ju bara de som jobbar som saknas. Undrar var de är.

image257

Woopps där hittade vi en av dem.

image258

Och här var vår målare. Lite suddig bild men han har sjukt svårt att vara stilla. Tycker dessutom inte om någon av mina fantastiska tapeter.

image259

Hur kan man låta bli att tycka om denna. Den är ju galet snygg.

image264

Djupa disskussioner om var sladdarna ska dras. Jag är inte helt populär här heller. Har visst lite för mycket ideer om var man kan ha coola lampor.

image265

Under sker......

image266

Den här lilla godingen ville också vara med.

image268

Och så här jobbar vår praktikant... :-)

image269


En till som inte orkar lyssna på mina superbra ideer.......

image270

Ha Pa Da.:-) :-) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0